חיפוש טיסות חסך לחו"ל | 16 טיפים לחופשה זולה במיוחד כדי שלא יעבדו עליכם

לטוס בזו"ל לחול זו כבר לא משימה קשה מידי, שכן מחירי טיסות חסך מגיעים לשפלים חסרי תקדים. אז איך למצוא טיסות זולות גם במחיר של 20$? וממה להיזהר? לטוס בזול

טיסות לואוקוסט, או טיסות חסך כפי שהן נקראות בעברית, הן מודל עסקי של חברות תעופה שונות שמחיריהן נמוכים, לעתים באופן משמעותי מאוד, ביחס לטיסות עם חברות אחרות לאותו היעד.

למשל, טיסה לבולגריה יכולה לעלות כ-400$ עם חברות סדירות, אבל 60$ בלבד עם טיסות לואוקוסט. בעונות החורף ניתן למצוא גם טיסות במחיר בלתי נתפס של 20$ למגוון יעדים נחשקים.

איך יכול להיות טיסות זולות כאלו?

החברות הללו מצליחות לשמור על מחירים נמוכים בגלל החזקת צוות מצומצם של אנשי צוות, החזקת דגם אחד של מטוס בניגוד למגוון דגמים גדולים וקטנים של חברות אחרות, תשלום נוסף ונפרד על שירותים בסיסיים שונים, מכירות ישירות לצרכנים במקום להשתמש בשירותים של סוכנויות מתווכות, שימוש בכרטיסי טיסה אלקטרוניים וכדומה.

הן נוצרו במטרה להתמודד עם התחרות ההולכת וגוברת בין חברות התעופה הרבות בשוק. כיום מדובר במודל רווחי מאוד למגוון יעדים נרחב בכל העולם.

אחת הסיבות שהמודל רווחי, היא שהחברות נוהגות לחייב את הלקוחות על שירותים שונים שנכתבו באותיות הקטנות. אותם לקוחות לא שמים לב לדברים השונים שעליהם להקפיד בטיסות מסוג אלו, ולכן במעמד הטיסה עצמה מחוייבים ביתר.

טיפים לטיסות זולות לואקוסט

עם זאת, על אף שמדובר במודל מצליח, לא אחת אנשים שטסים מתקשים למצוא טיסות שכאלו, או לא מודעים לאותיות הקטנות ונאלצים לשלם יותר מדי כסף שבהחלט ניתן לחסוך אותו לו רק היה בידיהם המידע הנכון.

 

לכן ארגנו לכם 10 כללים לטיסות לואוקוסט שחובה ליישם בדרך לתכנון החופשה הבאה:

איך למצוא טיסות זולות לואקוסט?

1. אתרי השוואת מחירי טיסות הרבים יסייעו לכם לראות את ההבדלים במחירי החברות השונות. מן הסתם, הטיסות הזולות משמעותית שיופיעו בתוצאות החיפוש הן טיסות לואוקוסט.

 

2. אתר SkyScanner עם שיטת החיפוש שלו לאיתור טיסות זולות למגוון יעדים בחו"ל, הוא האופציה המועדפת עלינו. פשוט סמנו "Everywhere" ביעד ו – "Cheapest Month" בתאריכים.

 

3. מומלץ לעשות בדיקה ישירה באתרי החברות של טיסות הלואקוסט עצמן. דרך בדיקה קלה בגוגל ניתן לדעת אילו חברות טסות ליעד הנחשק שלכם.

כך למשל, חברת ויזאייר (Wizzair) מטיסה להונגריה, לטביה, בולגריה, פולין ורומניה; חברת איזיג'ט (EasyJet) מטיסה ליעדים במערב אירופה כמו צרפת, הולנד, שוויץ, גרמניה, אנגליה ואיטליה; וחברת ריאנאייר (Ryanair) מטיסה לליטא, איטליה וכדומה. גם חברת אגן (Aegen), בלו אייר (Blue Air) וטרנסאביה (Transavia) מוציאות טיסות לואוקוסט למגוון יעדים אירופאיים נחשקים.

לאחר מציאת שם החברה ניתן לחפש את האתר הרשמי שלה ולבדוק טיסות ליעד בתאריכים שונים.טיסות זולות לואקוסט

 

4. דרך נוספת היא אפליקציות התיירות של הרגע האחרון. בגלל הפופולריות הרבה שלהם, נוחות השימוש והביקוש הגבוה, חברות רבות פונות אליהם ומציעות להם כרטיסים במחירים מוזלים יותר. לכן מומלץ להתקין את האפליקציות המרכזיות בשוק הזה. אצלנו יש את חוליו ו- בואו נעוף.

 

5. דרך אחרונה למציאת טיסת לואוקוסט היא דרך סוכני נסיעות. עד לא מזמן, רוב הסוכנים עבדו רק עם טיסות סדירות. עם זאת, כיום, רבים מהם גם עובדים עם טיסות חסך ושווה לקבל גם הצעת מחיר ממספר סוכנים. חשוב להדגיש בפניהם שאתם רוצים לדעת את המחיר הכולל מזוודה, מסי נמל, אוכל, וכל שירות אחר שחשוב לכם.

 

למה לשים לב בהזמנת טיסות חסך?

6. חשוב לבדוק את גודל ומשקל המזוודות המותר לעלייה למטוס, על פי החברה. אם תרצו לצרף מזוודה כבר תצטרכו להוסיף עוד כמה עשרות יורואים. לכן חשוב לוודא שאתם יודעים את המידות והמשקלים המותרים. שכן אם תחרגו, תיאלצו לשלם סכומים נוספים כשתגיעו לשדה התעופה.

7. נקודת מפתח בהזמנת טיסת לואוקוסט היא התאריך. ככל שתהיו בין הראשונים בהזמנת טיסה מסוימת, כך המחיר יהיה זול יותר. עם התמלאות המטוס כך גם יעלו מחירי כרטיס הטיסה. הכול עניין של היצע וביקוש.

משקל טיסה לטיסה
ברירת המחדל של כרטיסי לואוקוסט (לחצו להגדלה)

8. כמו כן, טיסות לואוקסט עלולות להיות חתול בשק אם לא קוראים את האותיות הקטנות. מחיר הטיסה עצמו נראה זול מאוד, אבל יכול להיות שהוא לא כולל, כאמור, מזוודות, מיסים, אגרות וכדומה. באתרי השוואות המחירים תגיעו למידע הזה רק במעמד ההזמנה ופתאום יתווספו לכם עשרות ואף מאות דולרים למחיר הסופי.

 

9. בררו מראש באתרי החברות מה מחירי השירותים הנוספים שתזדקקו להם: כמה משקל מותר לכם להעלות למטוס, כמה תעלה מזוודה בבטן המטוס, כמה יעלה שמירת מושב נוח, כמה אגרות יתווספו וכדומה. כך תוכלו להעריך כמה תשלמו באופן כולל על הטיסה והאם היא עדיין משתלמת ביחס לטיסות סדירות לאותו היעד.

 

10. מומלץ גם לברר היבטים נוספים כמו האם יש להדפיס כרטיס אלקטרוני, לעשות צ'ק אין באינטרנט כ-48 שעות לפני הטיסה וכדומה. רוב טיסות הלואוקוסט מחייבות לבצע צ'ק אין אינטרנטי, בקישור שנשלח במייל 24-48 שעות לפני הטיסה. אם לא תעשו את זה, כנראה שתחויבו בהגעה לשדה.PAYING AIRPORT FEES

 

11. כדאי לשים לב לאיזה שדה תעופה מגיעה הטיסה שלכם. טיסות חסך הן זולות מכיוון שפעמים רבות הן נוחתות בנמלי תעופה משניים ולא ראשיים. לא מדובר בהכרח בחיסרון, שכן נמלי תעופה קטנים הם נוחים יותר להתניידות, אבל תלוי במיקומם ובמרחק שלהם מהעיר.


כך למשל, טיסות לואוקוסט לפריז נוחתות מדי פעם בנמל התעופה אורלי, שהוא קטן, נוח ונמצא במרחק של כ-16 קילומטרים ממרכז פריז. בעוד רוב הטיסות הבין לאומיות נוחתות בשדה התעופה ענק המימדים שארל דה גול שממוקם כ-26 קילומטרים ממרכז העיר.

 

12. על אותו העיקרון, חשוב לבדוק גם מהיכן יוצאת הטיסה שלכם בארץ. אם מנמל התעופה בן גוריון, לעתים טיסות אלו יוצאות מטרמינלים אחרים בהשוואה לטיסות הסדירות, למשל טרמינל 1. לפיכך, אל תשכחו לבדוק את טרמינל היציאה בכרטיס הטיסה הנשלח אליכם במייל או ישירות באתר החברה. בשנה האחרונה גם יוצאות טיסות רבות משדה תעופה רמון ליד אילת.

 

למי מתאימות טיסות חסך?

13. טיסות לואוקוסט מתאימות בעיקר לחופשות ביעדים אירופאים קרובים, לאנשים שטסים עם מטען קל ויכולים להסתפק במזוודה קטנה שתעלה איתם למטוס, ולאנשים שמיקום המושב במטוס פחות חשוב להם.

 

14. אנשים שגמישים בתאריך החופשה שלהם, יוכלו ליהנות ממחירים מצחיקים שלפעמים יכולים להגיע ל- 20-30$ לטיסת הלוך חזור.חופשה גמישה בחו

15. לרוב, בטיסות זולות של לואוקוסט אין חלוקת אוכל ושתייה בחינם, וישנו תפריט שניתן להזמין ממנו בתשלום. במידה ויש לכם הגבלות או העדפות תזונתיות (כשרות, צמחונות או טבעונות) רצוי להתארגן על אוכל מותאם מהבית או לשלם בעבור ארוחה מותאמת במטוס בתיאום מראש עם שירות הלקוחות של החברה שדרכה אתם טסים. 

 

16. מומלץ להביא עמכם חטיפי בריאות או אוכל מזין לטיסה כדי להימנע מקנייה בנמל התעופה או במטוס עצמו המאופיינים במחירים היקרים שלהם. כמו כן, ניתן גם להביא בקבוק ריק ולמלא אותו באחת מנקודות השתייה לאחר שעברתם את הבידוק הביטחוני בנמל.

 

סיכום חיפוש טיסות חסך לחו"ל

טיסות לואקוסט יכולות להשתלם מאוד, במיוחד ביעדי טיסה זולים באירופה, כאשר מוכנים לארוז בקלילות או להסתפק בטיסה ללא שירותי נוחות נוספים. גם לאלה שרוצים את כל הפינוקים, עדיין טיסות חסך יכולות להשתלם, אבל חשוב לקרוא את האותיות הקטנות בקפידה כדי לא לשלם סכומים מיותרים שאצל החברות הסדירות לא תשלמו אותם. כל שנותר לכם הוא להזמין מלונות בזול וסגרתם חופשה של הלייף.

בכל מקרה, מה שנפלא בטיסות לואוקוסט שהן מנגישות מגוון של יעדים בעולם במחירים חלומיים שעד לא מזמן היו בגדר פנטזיה. כיום לא צריך להיות עשיר כדי לטוס לסוף שבוע אופנתי במילאנו או למנוחה נעימה ביוון. כל היעדים האלה נמצאים במרחק של כמה עשרות עד מאות בודדים של דולרים – מחיר שכל אחד ואחת יכול לעמוד בו.cheap flights

שתפו עם חברים
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מציאת הטיסות הזולות ביותר

Booking.com

הצטרפו לקהילה

פעם בכמה זמן אנחנו שולחים מייל עם מידע שיכול להוזיל את החופשה הבאה שלכם

הישארו מעודכנים

שעות
דקות
שניות

על מנת לשמור, עלייך להתחבר

[ultimatemember form_id="4588"]

מה תרצה לדעת?