דיני תיירות – תביעות פיצויים נגד חברות תעופה ואתרי תיירות
תקצירי פסקי דין של תביעות פיצויים בדיני תיירות
הטיסה שלכם התעכבה? המלון לא כפי שהובטח? המזוודה שלכם לא הגיעה בזמן? כנראה שזה כבר קרה לרבים אחרים. כאן נשתף בתביעות משפטיות אמיתיות ופיצויים שאנשים קיבלו מחברות התעופה והתיירות.
המלחמה המשפטית של הרשות להגנת הצרכן נגד בוקינג – מי תנצח?
בשנתיים האחרונות, הרשות להגנת הצרכן ובוקינג.קום נלחמות אחת בשנייה עם תביעות וקנסות של מיליוני שקלים. מי ניצחה בקרב והאם נאמרה המילה האחרונה? כל הפרטים כאן.
המזוודה נפלה מרכב ההסעות בבולגריה ונאבדה – סוכנות הנסיעות תפצה באלפי שקלים
מקרה אמיתי בו משפחה נפשה בטיול מאורגן, כאשר במהלך הנסיעה ברכב ההסעות, מזוודתם נפלה ונאבדה. האם מגיע להם פיצוי? בחודש יולי 2018, התובע הזמין מאשת
זוג ישראלים נתקעו בחו"ל בלי הרכב שהשכירו עוד בארץ – סוכנות הרכב תפצה
מה עושים אם הזמנתם ושילמתם בארץ על רכב מושכר לחופשה בחו"ל, אך כשאתם מגיעים לחו"ל – אין רכב, ואין עסקה? זה מה שקרה לזוג תובעים
האם עיכוב בטיסה, של 7 שעות, שנבע מנחיתת חירום רפואית – מזכה את הנוסעים בפיצויים?
האם עיכוב בטיסה בגלל נחיתת חירום, לצורך פינוי רפואי של נוסעת, עדיין יזכה אותנו בפיצויים כספיים מחברת התעופה? כל הפרטים בפנים. טיסה שהתעכבה במשך 7
הטיסה התעכבה ב- 11 שעות בגלל תנאי מזג אוויר קשים. האם חברת התעופה צריכה לפצות את הנוסעים?
עיכוב בטיסה לחו"ל זה הפחד של כל ישראלי. אך האם מגיע פיצוי לנוסעים, במקרה שהמטוס לא המריא, עקב תנאי מזג אוויר קשים? הנה כל הפרטים.
זוג ישראלים טורטרו בין מלונות ברומא, בגלל תפוסה מלאה במלון שהזמינו. סוכנות התיירות תפצה.
זוג ישראלים הגיע בערב הסילבסטר לחופשה ברומא וגילו להפתעתם שהמלון בתפוסת יתר. מכאן הסיוט שלהם רק התחיל. הנה הפרטים. תקופת הסילבסטר ידועה כעמוסה במיוחד
ציפו לטיול מאורגן במלון מפואר בפראג וקיבלו חדר באכסניה בלי בריכה. החברה תפצה.
מקרה של אכזבה מטיול מאורגן בחו"ל יכול לקרות לכל אחד. זוג אחד לקח את זה רחוק יותר והגיש תביעה על סך 4,000 ש"ח. הנה כל
טיסה ביניים אחת מארה"ב התעכבה וגרמה להחמצת כל הקונקשיינים בדרך לישראל. חברת התעופה תפצה.
טיסת קונקשיין שהתעכבה גרמה להחמצת כל יתר טיסות הביניים בדרך לישראל. בתביעה המשפטית הבאה נלמד מה הפיצוי בגין טיסה שהתעכבה מארה"ב. מקרה תביעה של טיסה
חברת האשראי תפצה ב- 20 אלף ₪ לקוח, שלא החזירה לו כספים שנמשכו מכרטיס אשראי גנוב בחו"ל.
כגכגשכ כרטיס אשראי שנגנב בחו"ל התובע, המחזיק כרטיס מאסטרקארד של ישראכארט, טוען כי במהלך חופשה בלונדון, כרטיס האשראי שלו נגנב בתרגיל עוקץ שבוצע על ידי
"פספסו" את מועד ביטול הטיסה בשעתיים וחברת התיירות גבתה דמי ביטול מלאים בסך 510$.
חוק הגנת הצרכן – ביטול טיסה, מקנה לנו הצרכנים, זכויות ביטול נרחבות שיכולות לעזור לנו מאוד במידה ונצטרך לבטל יום אחד, מכל סיבה שהיא, את
מה הייתם עושים אם הטיסה שלכם מאחרת וגם המזוודה לא מגיעה? זה מה שקרה לנוסעת תמימה
פיצוי על איחור בטיסה ועיכוב במזוודה יכול להגיע לאלפי שקלים. לנוסעת אחת, בלי הרבה מזל, זה קרה באותו טיול וגם כמה פעמים. תיאור תביעת התיירות
משפחה הזמינה חופשה חלומית וקיבלה מלון נוראי. סוכנות התיירות תפצה ב- 10,000 שקלים.
עוגמת נפש בבית מלון הוא מצב מצער. משפחה מורחבת הזמינה מלון עם המלצות (מסוכנות התיירות) וקיבלה חדר עם תקלות. זה הפיצוי שהם קיבלו. עוגמת
התובעים תכננו להתחתן בקפריסין, אך המזוודה עם חליפות החתן והכלה לא הגיעה. כמה פיצוי הם קיבלו?
התובעים תכננו להתחתן בקפריסין, אך המזוודה עם חליפות החתן והכלה לא הגיעה. כמה פיצוי מגיע להם אם בכלל? תיאור תביעת התיירות של התובעים התובעים
פספסו את הטיסה ב- 24 שעות, חברת התעופה שביטלה להם את כל הטיול, תפצה.
פספוס טיסה זה הפחד הגדול של כל ישראלי. זה מה שקרה ל- 2 ישראלים שהחמיצו את הטיסה ב- 24 שעות וחברת התעופה ביטלה להם את
טיסת החזור לישראל איחרה ב-10 שעות! ישראייר תפצה את התובעים באלפי שקלים
איחור בטיסה של 10 שעות, גרם לכך שהנוסעים קיבלו פיצויים בסך 2,050 ₪ כל אחד. הנה תקציר של מה שקרה ומה שנפסק בבית המשפט. זהו
דיני תיירות - מדריכים
כל מה שצריך לדעת על הזכויות המגיעות לכם בהתאם לחוק במדינת ישראל.
דיני תיירות בקלות
הטיסה שלכם התעכבה? המלון לא כמו שהובטח? סוכנות התיירות מתנערת מאחריות? הנה כל מה שצריך לדעת על מה שמגיע לכם
מדריך ביטול טיסה
התחרטתם? גיליתם כמה ימים אחרי ההזמנה שלא תוכלו לטוס? כך תבטלו טיסה בהתאם לחוק הגנת הצרכן בישראל
איך תקצירי פסקי דין יכולים לעזור לי?
לקרוא על מקרים אמיתיים אחרים בהם אזרחים מימשו את זכותם לתבוע על נזק שקרה להם בחופשה, יוכל לסייע להעריך האם הנזק שקרה לכם הוא בר פיצוי. לא תמיד, אנחנו בטוחים האם מגיע לנו פיצוי או לא, על עוגמת נפש או תקלה שקרתה לנו בחו"ל במהלך חופשה או אפילו לפני כן בזמן ההמתנה לטיסה שהתעכבה או בוטלה.
לכן אם חוויתם עוגמת נפש בחופשה בחו"ל, רוב הסיכויים שהמקרים בתקצירים שנפרט לכם כאן, יהיו דומים מאוד למה שעברתם. שכן, לפעמים התקלות ומקרי האכזבות מאוד דומים אחד לשני. צרכן סוגר נופש בחו"ל מול חברה בארץ, מגיע לחו"ל ושם חווה נזק כלשהו. כשהוא שב לארץ, החברה מודיעה שזה לא באחריותה והוא צריך לתבוע את נותן השירות בחו"ל. לכן ברוב המקרים, אזרחים פשוט מפחדים מאחר ואינם יודעים כיצד להתמודד עם סוכנות תיירות או חברת תעופה גדולה, כשהם לבד.
הצהרה: המידע המוצג בתקצירי פסקי הדין זה הוא מידע כללי בלבד התואם את נסיבות המקרה, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית לכלל הקוראים. הסתמכות עליו באופן בלעדי היא על אחריות הקורא בלבד. צוות האתר, אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים המוזכרים כאן.