משבר הקורונה: 7 דרכים מפתיעות "לטייל" בזמן בידוד בייתי

נמצאים בסגר בבית ומתים כבר לצאת לחופש? זה בסדר גם אנחנו, אבל מצאנו איך ליהנות בתהליך. בכתבה הבאה נסקור 7 דרכים "לטייל" בזמן בידוד בבית.

הישארו בבית, נסו להמעיט במפגשים ציבוריים ושימו לב היכן אתם נוגעים. נתחיל ונאמר שזה החלק הכי חשוב ואם יש לכם אפשרות לעבוד מהבית, מעולה. שמרו על היגיינה, שטפו ידיים ועזרו למאמץ הבינלאומי למנוע את התפשטות מגיפת הקורונה יותר ויותר.

למכורי ההרפתקאות ואוהבי הטיולים בחו"ל שכנראה ציפור נפשם נפגעה בצורה הכי משמעותית במשבר הזה, דעו כי עדיין יש דרכים שונות "לטייל" גם בזמן סגר ובידוד ביתי, מבלי לפגוע בזולת ובהנחיות משרד הבריאות.

בעידן הטכנולוגי של היום, לטייל מהבית מעולם לא היה קל ופשוט יותר. לא צריך לתת לנגיף הקורונה להרוס לנו את כל הכיף בלחקור ולבקר במדינות חדשות בעולם. קפצו לתרבויות אחרות ולימדו על נופי העולם ומנהגיו, רק מאחורי קירות הבית שלכם.

איך לטייל בזמן בידוד ביתי או סגר בעקבות משבר הקורונה

1. הורידו אפליקציית מוזיאונים

אז נכון שרוב המוזיאונים הכי גדולים ומרשימים בעולם סגרו את שעריהן בגלל הקורונה, אבל זה לא אומר שעדיין אי אפשר "לבקר" בהם. מרבית המוזיאונים הפופולריים, כמו מוזיאון הלובר בפריז, גלריית אופיצי באיטליה ומוזיאון גטי בארה"ב מתחזקים אפליקציה לסמארטפון של המתחם.
כנסו לאפסטור והורידו את הפייבוריטית שלכם כדי לסייר בין מאות יצירות אמנות וללמוד על ההיסטוריה והסיפור מאחורי כל אחד. 

2. לטייל עם גוגל Street View

ברור שזה לא כמו לקחת שיט על גונדולה בונציה או ללכת במדיסון סקוור גארדן עם מיליוני אנשים, אבל תצוגת הרחוב של גוגל (בגוגל מפות) היא באמת מרשימה ותוך דקות, הישר מהלפטופ או הסמרטפון, תוכלו לסייר ברחובות לא ידועים של היעד החלומי הבא שלכם. בדקו עד כמה רחוק אתם מצליחים ללכת במדבר מרוקו או צאו להליכה על החוף בקופיפי.

3. לצלול עם גוגל Ocean View

האוייקנוסים מכסים 71% משטח העולם, כאשר רק 5% מהם נחקרו ונבדקו.
לצוללנים מבינינו, ולחובבי עולם המים, החוששים לשכוח את מראות הים המדהימים, הסירו דאגה מליבכם והיכנסו לתצוגת האוקיינוס של גוגל. כמו הסטריט וויו, גוגל מיפתה גם את אתרי הצלילה הכי יפים בעולם, כך שתוכלו להמשיך לצלול ממש מתוך הסמארטפון או המחשב. איכות התמונה מאוד גבוהה, ולעיתים ניתן ממש לראות את הצבעים הייחודים של החיות והדגיגים. לכל אתר מצורפים הסברים שיפתיעו גם אתכם.מפות גוגל אוקיינוס

4. ללמוד שפה חדשה

מחקרים רבים הראו כי לימוד שפה חדשה מפתחת את היכולות הקוגניטיביות שלנו. לכן, כשאתם בבידוד ביתי עם ימבה של זמן פנוי, למה לא להתחיל ללמוד שפה חדשה. אתגרו את עצמכם, מה היעד הבא שאתם חולמים עליו? ליסבון פורטוגל, קדימה גשו להתחיל ללמוד פורטוגזית. פריז? Allez-y et commencez à étudier maintenant .

אפשר לקנות ספר בשפה המתאימה או לראות סדרות בנטפליקס. אפשרות מומלצת אחרת היא אפליקציית Duolingo המעולה, שתדריך אתכם צעד אחר צעד בלמידה ודיבור של שפה חדשה.

כל מה שנותר הוא להתחיל לדמיין אתכם מדברים צרפתית מתחת למגדל אייפל, עם קרואסון וקפה ביד.

5. להתחבר לאנשים מכל העולם

DialUp היא אפליקציה שנוסדה בתחילה כדי לחבר בין אנשים בודדים ברחבי העולם, על ידי חיבור קשר צ'אט או טלפוני בין זרים. בעקבות מצב הקורונה, המפתחים הוסיפו פיצ'ר צ'אט בהסגר שמחבר בין אנשים שמצויים בבידוד ביתי או  סגר. אז, אתם מרגישים קצת בודדים או שאתם צריכים את חוויית המקומיות בחו"ל, תוכלו לשוחח עם אחרים ברחבי העולם שתקועים יחד איתכם בבית.

6. לסייר בין האשטגים

אם יתר האפשרויות קצת כבדות לכם, הנה האופציה הכי קלה וכיפית. היכנסו לאינסטגרם וחפשו את היעד שלכם #️⃣בהאשטגים, מבטיחים שתקבלו עשרות אלפים של תמונות על כל מקום בעולם, כאשר כל תמונה רק תזכיר לכם כמה העולם שלנו כל כך יפה. אל תפחדו, לצפות בתמונות כאלה לא צריך לבאס אתכם, הסתכלו על זה בראייה שונה וציברו כוח במצברים שיכניס בכם השראה לחזור ולטייל כשהמשבר יחלוף.
אפשרות אחרת? היכנסו לאפליקציית התמונות בסמארטפון האישי, ולחצו בשורת החיפוש טיול (בהנחה שעדכנתן גרסא בשנה הקודמת 😉). הסמארטפון יציג לכם את כל התמונות של טיולים שבהם הייתם או חבריכם ששלחו לכם. כל אלו יזכירו לכם את האהבה לטיולים ואת הרצון לחזור לזה בסוף התקופה הזו.לטייל בעולם

7. לצפות בסרטים זרים

קצת כמו ללמוד שפה זרה, תוכלו לחקור יעדים שונים בעולם היישר מהספה הנוחה בבית. נטפליקס הכניסה לנו לסלון סרטים וסדרות טלוויזיה מכל חלק בעולם. צאו לטיול בדרום קוריאה עם הסרט Parasite (שזכה ב- 4 פרסי אוסקר) או ברחובות ספרד היפהפיים עם הסדרה אליטה. או שתוכלו תמיד לקפוץ למקסיקו המדהימה עם נרקוס.

שתפו עם חברים
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עיניינים

מציאת הטיסות הזולות ביותר

Booking.com

הצטרפו לקהילה

פעם בכמה זמן אנחנו שולחים מייל עם מידע שיכול להוזיל את החופשה הבאה שלכם

הישארו מעודכנים

שעות
דקות
שניות

על מנת לשמור, עלייך להתחבר

[ultimatemember form_id="4588"]

מה תרצה לדעת?