מתכננים טיול בארה"ב ? הנה 10 המדינות הכי מתויירות בארהב

מתכננים טיול בארה"ב ? לא רוצים לפספס את המקומות הכי פופולריים ביבשת? הכנו לכם רשימה של 10 המדינות הכי מתויירות בארה"ב.טיול בארה

ארה"ב היא אחת המדינות המתוירות ביותר בעולם וטיסות אליה נוחתות באלפים מדי יום. מה שמדהים בה, היא הייחודיות של כל מדינה ומדינה ברחביה המציעות מגוון אטרקציות, תרבות מקומית, אתרים היסטוריים וחדשניים ולוקיישנים מוכרים מכל הסרטים והסדרות שגדלנו עליהם.
 

נתוני תיירות ארה"ב

רוב התיירים שמגיעים לטיול בארה"ב, הם מקנדה (21.2 מיליון), אחר כך ממקסיקו (18.5 מיליון) השכנות. אחריהם אלו התיירים מאנגליה (4.7 מיליון) , יפן (3.5 מיליון) וסין (3 מיליון).
כמה תיירים מארץ הקודש אתם בטח שואלים? ובכן בשנת 2018 טסו לארה"ב 1,665,667 מיליון ישראלים.

ראוי לציין שעל אף שארה"ב אינה המדינה הכי מתויירת בעולם, היא כן המרוויחה (בכסף מזומן) הכי גדולה בתיירות הגלובלית, עם הכנסות של 217 מיליארד דולר (מקור: אתר משרד התיירות האמריקאי).
 
כמובן שכמעט בלתי אפשרי לעשות טיול בארה"ב ולבקר בכל אחת מ- 50 המדינות שמרכיבות אותה. לכן לדעת איפה תיירים מבקרים הכי הרבה בארה"ב, יכול לעזור לכם לתכנן מסלול שיכלול את המקומות הכי פופולריים ויפים.
יש לכם כבר ניחושים? בטוחים שאתם יודעים את התשובה?
 

אז בהתאם לנתוני משרד התיירות האמריקאי, אלו 10 המדינות הכי מתויירות בארה"ב וכמה ביקרו בהם בשנת 2018 (מובטחות לכם כמה הפתעות🙃):

10. לטייל באריזונה החמימה

מס' תיירים: 1,169,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 12.9%

אריזונה, בעלת האקלים מדברי, היא אחת המדינות החמות ביותר בארה"ב (ישנם ימים בקיץ שהטמפרטורה יכולה להגיע ל- 52 מעלות צלזיוס) היא ידועה לרוב בזכות נופיה המדבריים הבאמת מרשימים, הקניונים הטבעים שנוצרו בשטחה, שמורות הטבע, היערות והנופים הטבעים העצומים. אגב, אם בא לכם קצת עיר ורעש, תוכלו תמיד להגיע לפיניקס או קולורדו – שני ערים מפורסמות ועמוסות בחיי לילה, אטרקציות, שופינג ועוד. אך אלו מקומות כמו פארק הגרנד קניון העצום, סכר ההובר, מפלי הוואסו שמזכים את אריזונה להיכנס לעשירייה הפותחת.

9. האי גואם

מס' תיירים: 1,615,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 3.9%-

גואם היא אי הממוקם בצד המערבי של ארה"ב ונמצאת תחת חסותה. 29% מהאי משמש למטרות בסיסים צבאיים אבל זה לא משנה את העובדה שהיא הגיעה למקום ה-7 ובעיקר עקב מזג האוויר הטרופי והחופים הקסומים שלה. כאן מגיעים לנפוש רוב האמריקאים והתיירים שרוצים להתרחק מההמולה והרעש הסואן שמאפיין את הערים המרכזיות בארה"ב. מה גם שמזג האוויר חם ולח כמעט כל השנה.guam - united state

8. טיול בארה"ב – אילינויס

מס' תיירים: 1,619,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 1.1%-

אילינויס היא הבית של אחת הערים המפורסמות והגדולות אמריקה. שיקגו היא עיר יפהפה, שדומה בהרבה מובנים לניו יורק הודות לגורדי השחקים והמרקם התיירותי שלה. בשיקגו תוכלו לראות מגוון בניינים היסטוריים, מוזיאונים, מסעדות איכותיות וכמובן אלפי לוקיישנים מפורסמים מסדרות וסרטים אהובים. 

7. מסצ'וסטס הספורטיבית

מס' תיירים: 1,835,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 1.0%

המדינה השלישית בגודלה באמריקה, מסצ'וסטס היא מדינה ספורטיבית במיוחד עם קבוצות NFL ו- NBA חזקות (ה- New England Patriots וה- Bostion Celtics, Red Sox). כך שאם אתם חובבי ספורט, מדובר במדינה שחייבת להיות במסלול הטיול שלכם. מעבר לספורט, בעיר המפורסמת, בוסטון, תוכלו לעשות כמעט כל אטרקציה אפשרית כמו לצפות בלווייתנים, ללכת בשביל החירות או להסתובב בדאון טאון של העיר.

6. לטייל בארה"ב – טקסס

מס' תיירים: 1,938,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 11.5%

טקסס שוכנת במרכז דרום ארה"ב, גובלת עם מקסיקו והיא פשוט ענקית. כמה ענקית? טקסס היא המדינה השנייה בגודל שטחה בארה"ב- 696,200 קמ"ר (הראשונה היא אלסקה למקרה שהתעניינתם) ובגודל אוכלוסייתה- 28.7 מיליון תושבים (אחרי קליפורניה). מזג האוויר חמים, גורדי שחקים ענקיים לצד נופים מדבריים, האנשים שהולכים כמו בוקרי קאובוי (כן כן עדיין) ומוזיקת הקאנטרי, שמו את טקסס במרכז המפה והביאו אותה למקום המכובד הזה.טיול בטקסס

5. הוואי הנעימה

מס' תיירים: 3,183,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 4.1%-

הוואי היא קבוצת איים, במרחק של למעלה מ-4,000 ק"מ מחופיה של ארה"ב. העיר הכי גדולה ומוכרת בה היא הונלולו הידועה. זו לא הפתעה שתיירים רבים מבקרים בה מדי שנה כדי להתרחק מכל ההמולה והרעש שמאפיינים את ערי ארה"ב העסוקות. כאן תמצאו חופים שלווים, תרבות שקטה ונעימה, מזוג אוויר חם ונעים כל השנה ואוקיינוס כחול צלול. 

5. נבדה ועיר החטאים

מס' תיירים: 3,243,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 7.3%

נבדה נמצאת בצד המערבי של ארה"ב וגובלת בקליפורניה. היא מפורסמת מאוד בנופים המדבריים והקניונים הטבעים המרשימים. אך גולת הכותרת של נבדה היא ללא ספק עיר החטאים – לאס ווגאס. העיר שבה הכל יכול לקרות, אהובה במיוחד על ידי התיירים הישראלים שפוקדים אותה מדי שנה. 

3. טיול בקליפורניה בירת החופש והזוהר

מס' תיירים: 8,531,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 4.3%

המדינה שפותחת את השלישיה הראשונה היא לא אחרת מקליפורניה, הבית של הוליווד. כאן הופקו מרבית הסרטים והסדרות שכולנו גדלנו עליהם וחיים אותם מדי יום. בקליפורניה יש הכל מהכל, ביום אחד אפשר לעשות סקי (כן כן סקי) באגם טאהו למשל הגובל בנוודה, או לרדת וליהנות מיום שימשי בחוף וניס ביץ' בלוס אנג'לס. הערים האייקוניות והמפורסמות שבה מושכות תיירים מכל העולם, שלא מפסיקים להתפעל מהיופי והזוהר.טיול בארה

2. ליהנות בפלורידה המסיבתית

מס' תיירים: 9,377,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 1.1%-

נעבור בקפיצה מהירה לצד השני של ארה"ב לפלורידה שתופסת את המקום השני ברשימה המכובדת.
אם אתם רוצים ליהנות מחיי לילה משוגעים שמתרחשים לאורך כל שעות היממה (כן גם בצהריים תוכלו ליהנות ממסיבות בריכה רבות), חופי וים כחול טורקיז, קפצו למיאמי.
מוקד תיירותי נוסף הוא כמובן דיסני וורלד, שנחשב לפארק הכי גדול ותיירותי בעולם עם למעלה מ-19 מיליון מבקרים מדי שנה. אלו ועוד ערים ואתרים רבים אחרים, זיכו אותה כאחד המקומות המתויירים ביותר על פני כדור הארץ.

1. טיול בארה"ב – ניו יורק

מס' תיירים: 10,804,000 מיליון.
שינוי מהשנה הקודמת: 5.0%

אין מספיק מילים לתאר את אחת המדינות הכי ייחודיות ופופולריות בארה"ב ובעולם בכלל. מעבר לעובדה שתוכלו לזהות כאן אלפי מקומות מסדרות וסרטי הטלוויזיה האהובים עליכם, ניו יורק היא אוצר לכל תייר וכנראה מופיעה במסלולי טיול רבים. ברחבי העיר תגלו מבנים היסטוריים (כמו פסל החירות למשל), גורדי שחקים מפוארים ואייקוניים (אמפייר סטייט למשל), אולמי ספורט והופעות מרשימים (כמו ה-  Medison Square Garden) ועוד. כיכר ה- Times Square היא כנראה הכיכר המתויירת ביותר בעולם, בה מידי יום עוברים מיליוני אנשים. תיירים נדהמים מגודלה, שלטי החוצות והאורות שמסביב.
אז אם אתם מתכננים טיול בארה"ב, כנראה שניו יורק חייבת להיות ברשימה ה- To Do שלכם.כיכר טיימס סקוואר ניו יורק 

שתפו עם חברים
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עיניינים

מציאת הטיסות הזולות ביותר

Booking.com

הצטרפו לקהילה

פעם בכמה זמן אנחנו שולחים מייל עם מידע שיכול להוזיל את החופשה הבאה שלכם

הישארו מעודכנים

שעות
דקות
שניות

על מנת לשמור, עלייך להתחבר

[ultimatemember form_id="4588"]

מה תרצה לדעת?