בואנוס איירס ארגנטינה | כל מה שצריך לדעת לקראת הטיסה

חופשה בבואנוס איירס משלבת תרבות עשירה, נופים עוצרי נשימה ועלויות מחיה ולינה זולות במיוחד.

טיסות לבואנוס איירס

זמן טיסה מישראל לבואנוס איירס הוא כ-20 שעות, שכוללות עצירת אמצע ביעד כלשהו לשם החלפת מטוס. העלות עומדת לרוב על כ-800$ ומעלה, בהתאם לחברת התעופה, מספר העצירות והעונה. שדה התעופה המרכזי הוא מיניסטרו פיסטריני (EZE), הממוקם כ-35 קילומטר מהעיר. נמל התעופה השני הוא אארופרקה חורחה ניוברי (AEP) אליו יש להגיע לשם טיסות המשך ליעדים אחרים ביבשת אמריקה (צ'ילה, פרגוואי, ברזיל וכו') או לטיסות פנים בתוך ארגנטינה. ניתן להתנייד בין הנמלים בתחבורה ציבורית או מונית.

איך להגיע משדה התעופה של בואנוס איירס למלון

האוטובוסים בעיר זולים מאוד (מספר שקלים בודדים), ועובדים מסביב לשעון, אך עדיף לעלות עליהם כקבוצה ולא כנוסע בודד. רצוי להתייעץ בדלפקי המודיעין לגבי בירור הקו הרלוונטי לכם. הדרך המומלצת מכולן היא נסיעה במונית, העולה כ-30 פזוס ותביא אתכם עד לפתח המלון.

מלונות בבואנוס איירס

מרכז העיר של בואנוס איירס מרוכז סביב רחוב אוונידה דה חוליו. אם מירב האטרקציות שתבקרו בהן יהיו במרכז, אז שווה ללון באזור. טווח המחירים נרחב, יש גם אינספור דירות אירוח, הוסטלים ומלונות ברמות שונות, ובכל מקרה לכיס הישראלי המחירים זולים מאוד ויכולים להתחיל מכ-40 ₪ ללילה להוסטל וכלה בכמה מאות במלונות יוקרה.

שופינג בבואנוס איירס

כמו בכל עיר גדולה, גם בבואנוס איירס תמצאו הכול: מקניונים עמוסי מותגים ועד שווקי פשפשים. כמה מרכזי קניות מומלצים הם קניון אלטו פלרמו שמלא במותגים ארגנטינאים מקומיים, קניון גלריאס פסיפיקו (Galerías Pacífico), קניון מרקדו דה אבסטו וקניון פטיו בולריץ' רווי המותגים הבינלאומיים. לחובבי השווקים – אל תוותרו על פריה פלאזה פרנסיה (Feria Plaza Serrano) שהוא יריד אמנויות, אוכל ומופעים מקומיים שנקרא פריה דה מטדורס (Feria de Mataderos), שוק הפשפשים של סן טלמו ועוד.

אזור תיירות מרכזי

כל מרכז העיר היפה של בואנוס איירס עמוס בבתי קפה ומסעדות, ארועים ואתרי תרבות ומלא בחנויות לשופינג מזדמן. אל תוותרו על שדרת אוונידה דה מאיו ורחובות פלורידה ולוואיה. לאורכם תמצאו כיכרות, מרכזי תרבות (למשל מרכז בורגס), גלריות למיניהן ועוד. בצפון העיר תוכלו למצוא את הפארק רחב הידיים של רטירו שיאפשר יום של שקט ומנוחה, ואזור ריקולטה (Recoleta‬) הפסטורלי עם שדרת בתי הקפה שלאורכו. באזור זה ממוקם גם בית הקברות ההיסטורי בו קבורה אווה פרון. לחובבי הפארקים שווה לבקר גם בגן הבוטני, הגן היפני או בגן החיות המקומי. לחובבי הארכיטקטורה כדאי לבקר בקאסה רוסדה, הקתדרלה הגדולה, תיאטרון קולון וכדומה. בעיר גם שפע מוזיאונים, אירועי תרבות ועוד.

המרת מטבע לבואנוס איירס

בארגנטינה משתמשים במטבע של פזו ארגנטינאי, שעומד על סך של 0.00 ש"ח. רצוי להתנייד עם כרטיס אשראי בין לאומי ולמשוך כסף מקומי בכספומט, שכן לא בטוח להתנייד עם הרבה מזומן מחשש לשוד. אם בכל זאת אתם זקוקים להמיר מטבע, יש את חנויות ההמרה שנקראים קאסס דה קמביו, בהם שערי ההמרה טובים יותר מהבנקים.

תחבורה והתמצאות

האופציה הזולה ביותר להתניידות בעיר היא תחבורה ציבורית. ישנה רכבת תחתית שאפשר לרכוש לה כרטיס בכל תחנה. אפשרות נוספת היא אוטובוסים הפועלים 24 שעות. אפשר לשלם ישירות לנהג אך באמצעות סכום מדויק. מוניות הן אופציה נוחה להתנייד, אך הקפידו לעלות רק על מוניות מורשות (טקסי רדיו), שהן בצבע צהוב-שחור ובעלות מנורה על גגן. מומלץ להתנייד עם אפליקציית Moovit שתסייע לכם להתנייד בתחבורה הציבורית.

מזג אוויר בבואנוס איירס

כדאי לבקר בעיר בחודשים אוקטובר-נובמבר או באפריל-מאי. כלומר בעונות המעבר, שכן בבואנוס איירס החורף קר מאוד והקיץ חם אף יותר מהארץ.

אוכל

אל תוותרו על מנת אסאדו טובה בביקורכם בבואנוס איירס. אם תמצאו מקום שעל הדרך מציע הופעת פולקלור – מה טוב. בכל מקרה, העלויות הן מגוונות, ואפשר ליהנות מארוחה במסעדה טובה תמורת כ-40 ₪ לסועד.טיסות לארגנטינה

תוכן עיניינים

מציאת הטיסות הזולות ביותר

הסים הכי זול ופשוט בעולם >>

כאן אפשר למצוא דיל משתלם

Booking.com

איך מזג האוויר השבוע?

כדאי לבדוק טיפים ומדריכים:

הניוזליטר שלנו

פעם בכמה זמן אנחנו שולחים מייל עם מידע שיכול להוזיל את החופשה הבאה שלכם

עקבו אחרינו ברשת

שעות
דקות
שניות

על מנת לשמור, עלייך להתחבר

[ultimatemember form_id="4588"]

מה תרצה לדעת?