מחפשים מה לעשות במדריד? 11 חוויות מדהימות שכדאי לנסות עד גיל 30

העיר הגדולה ביותר בספרד מושכת תיירים מכל העולם וביניהם ישראלים רבים. מתכננים חבילת נופש למדריד? הנה 11 חוויות שאתם חייבים לרשום לעצמכם.

visiting madrid

מדריד ואחותה היריבה ברצלונה הן 2 הערים המרכזיות בספרד המהוות מוקדי תיירות למיליוני תיירים מדי שנה. רק לאחרונה קטפה ספרד את המקום השני, ברשימת המדינות הכי מתויירות בעולם.
בירת ספרד אוצרת בתוכה מגוון אתרים היסטורים מרשימים, מבני ארכיטקטורה מעניינים ומבחר של אטרקציות מהנות.

ישנן חוויות מומלצות במדריד שכדאי לסמן עליהן ✔️ לפני שעוברים לקידומת 30 לחייכם. מלגלות את המסורת האמנותית העשירה ולנסות חלק מהמנות המקומיות הכי מפורסמות ועד לחגוג אל תוך השעות הקטנות של הלילה.

הנה הם 11 דברים שלא כדאי לפספס במדריד לפני גיל 30:

1. לחקור את ההיסטוריה של העיר

מהארמון המלכותי הגדול באירופה ועד המסעדה העתיקה בעולם, מדריד מלאה בפנינות היסטוריות שתוכלו ללמוד עליהן בזמן שאתם חוקרים את האתרים המפורסמים. שיטוט ברחובות מדריד דה לוס אסטוריאס, האיזור הישן ביותר בעיר, הוא יותר טוב מכל שיעור היסטוריה שלמדתם בתיכון. ניתן לסייר ולטייל לבד, להירשם לסיורים מודרכים בחינם או לחפש באזור אטרקציות פופולריות בתשלום כדי לעקוף תורים ארוכים.

נווטו לארמון המלכותי

2. לצלול לתוך תרבות הטאפאס

מדריד היא בית לכמה ברי טאפאס מעולים. מפונדקים עתיקים שבהם זריקה של המפית על הרצפה היא דבר נהוג ועד מסעדות פיוז'ן יוקרתיות המביאות סגנון חדש ומודרני למנות הטאפאס הקלאסיות. חוויית האוכל  והטאפאס הספרדי היא חוויה קולינרית אחרת. חפשו את המקומות הקטנים בהם המקומיים אוכלים והשתמשו במרפקים כדי לדחוף את דרככם לבר בשביל חוויית הטאפאס הכי טובה – והכי אותנטית.
נסו את Tinto y Tapas Bar, מקום איניטימי וקטן עם מנות טעימות במיוחד ומחירים נוחים לכל כיס.

נווטו אל Tinto y Tapas Bar

3. לצאת לפיקניק בפרק רטירו

ה- Parque de Buen Retiro , המוכר יותר בתור רטירו פארק, הוא אחד האיזורים הירוקים ביותר בספרד. הוא בית לאגם שיט יפהפה, הפאלאסיו דה כריסטל המהמם (שמקיים תערוכות רבות) ומספיק מרחב כדי לאפשר למבקרים לפרוס מחצלות וליהנות מפיקניק נעים בצלם של העצים. זה גם מקום מצוין להליכה, ריצה או נסיעה באופניים אם אתם רוצים להיות פעילים יותר.

נווטו אל רטרו פארק

4. לנסות סנדוויץ' קלמארי

אמנם המסעדות הממלאות את ה Plaza Mayor של מדריד ידועות כמלכודות תיירים, יש מקומות רק צעדים ספורים משם שמגישות את אחת ממנות הרחוב המפורסמות של העיר – סנדוויץ' קלמארי, באגט קריספי עמוס בטבעות מטובלות ומטוגנות בשמן עמוק של נתחי תמנון. הסמטאות הקטנות בדיוק מחוץ לפלזה מלאות בברים המציעים את המעדן. לה קמפאנה (La Campana) הוא מקום טוב במיוחד.

5. לצפות בריאל מדריד משחקת

לאוהדי כדורגל (וגם לאלו שקצת פחות) לא מומלץ לפספס את ההזדמנות לצפות בענקית הכדורגל הספרדית, ריאל מדריד, משחקת באיצטדיון הבית שלה- הסנטיאגו ברניבאו. ההרגשה של הקהל ולצפות בשחקנים ברמה עולמית כמו כרים בנזמה וסרחיו ראמוס משחקים, תישאר אתכם להרבה זמן.

הזמינו כרטיס למשחק כרטיס למשחק של ריאל מדריד

6. לנסות את הברים על גגות מדריד

במדריד ישנם מבחר פאבים מצויינים, אך המקום המושלם למשקה ערב, כשהטמפרטורות עולות בקיץ, הוא על גגות הבניינים. שם, אולי אפילו תתפסו איזו בריזה נעימה שתשטוף לכם את הפנים. מגגות הוסטלים חבויים ועד ברים ציוריים מעל ה- Gran Vía של העיר, תגלו מבחר מפנק של נופים פאנורמיים מדהימים שמציגים את מדריד באווירה אחרת.
מומלץ לנסות את ה- Bellas Artes Rooftop, עם אווירה מדהימה ונוף מרשים של כמעט כל העיר כולל פארק רטרו (עלות הכניסה היא 4 יורו).

נווטו אל Bellas Artes Rooftop

7. לחזות בגורניקה ו-לס מנינס

מדריד היא בית למספר יצירות אמנות מן המפורסמות בכל העולם, ושתיים מהמפורסמות ביותר נמצאות מטרים ספורים אחת מהשניה. הציור המחריד של ההפצצה על Guernica בזמן מלחמת האזרחים הספרדית היא המוצג הראשי של מוזיאון ריינה סופיה, בזמן שהציור Las Meninas של דייגו דה ולסקז הוא הכוכב של מוזיאון פראדו הנמצא ליד. שני הציורים הללו ענקיים, חולשים על החדרים בהם הם מוצגים ובהחלט שווים צפייה באופן אישי.

לקניית כרטיס למוזיאון פראדו מבלי להמתין בתור
לקניית כרטיס למוזיאון ריינה סופייה מבלי להמתין בתור

8. להתבטל בבריכת גג

מדריד נמצאת יותר מ300 ק"מ מהחוף הכי קרוב, אז תצטרכו למצוא דרך טובה להתקרר, אם אתם טסים בקיץ. אפשרות טובה אחת היא לבלות לצד בריכת גג. זה אולי לא המקום הכי טוב לשחות כמה בריכות, אבל בשביל מקום מרגיע וזוהר עם תצפית מדהימה על רחבי העיר, קשה למצוא משהו טוב יותר. מה גם שזה מצטלם מצויין לאינסטגרם 😎.

הזמינו לינה במלון Hotel Dear

גג בריכת מלון במדריד

9. לשוטט בשוק El Rastro Market

הוא אולי צפוף, אבל אם תגיעו מוקדם (לפני הצהריים כדי להימנע משעות העומס), אולי תמצאו אוצרות חבויים בשוק הפשפשים הגדול ביותר שלמדריד. מענתיקות ועד אביזרים לפלמנקו, תקליטים ותיקי עור, יש בשוק הזה הכל מהכל. מושלם למסלול קל של יום ראשון בבוקר.

נווטו אל שוק רסטרו

10. לחקור את שווקי המזון של העיר

אם אוכל הוא תענוג ואומנות בשבילכם, הגעתם לסעיף הנכון. מדריד היא בית לכמה שווקים מפורסמים, הרבה מהם כוללים מגוון גדול של דוכנים. חלק מוכרים תוצרים חקלאיים טריים ואחרים מוכרים אוכל מוכן שתוכלו לאכול על המקום. אולם שוק סן מיגל הוא המפורסם ביותר והכי עמוס בתיירים. לחוויה מקומית יותר נסו את שוק אנטון מרטין או שוק סן פרננדו, שניהם בשכונה הרב תרבותית Lavapiés.

נווטו אל שוק San Miguel

11. לרקוד אל תוך הלילה

המדרידאים, או El Madrileños, הם חיות לילה ידועות ושום ביקור לא שלם בלי לחוות את חיי הלילה האגדיים של מדריד. מהופעות פלמנקו וברים ועד מגה מועדונים, יש אפשרויות רבות לכל הטעמים והגילאים בחיי הלילה בעיר שלא נחה. נסו את La Riviera, שקיים כבר למעלה מ-50 שנה ומארח הופעות, מוזיקת רוק, פופ וכדו בהתאם לאירועים השונים. משהו אחד בטוח: זה הולך להיות לילה ארוך וכיף במיוחד.

נווטו אל מועדון לה ריביירהחיי לילה במדריד

מדריד היא יעד מבוקש בקרב הישראלים שלא מוותרים על ביתה של קבוצת הכדורגל האהובה עליהם. ההיסטוריה המרשימה, אווירת הכדורגל, הנופים המרשימים ומבני הארכיטקטורה עושים את שלהם ומכתירים אותה כיהלום מלוטש.

שתפו עם חברים
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מציאת הטיסות הזולות ביותר

Booking.com

הצטרפו לקהילה

פעם בכמה זמן אנחנו שולחים מייל עם מידע שיכול להוזיל את החופשה הבאה שלכם

הישארו מעודכנים

שעות
דקות
שניות

על מנת לשמור, עלייך להתחבר

[ultimatemember form_id="4588"]

מה תרצה לדעת?