לוקחים את העבודה לחו"ל? קבלו 9 טיפים איך לעבוד יעיל יותר

טסים לחו"ל ויש לכם מיליון דברים להספיק? רוצים ליהנות כמה שיותר בחופשה בחו"ל אבל לא הספקתם להשלים את כל המשימות? הנה 9 טיפים איך לעבוד ולהשלים משימות בזמן הטיסה.

טיסות לחו

בין אם נרצה בכך או לא, לפעמים נצטרך לקחת את העבודה שלנו לחופשה בחו"ל.
טיסות לחו"ל בין אם למטרות עבודה או בין אם למטרות חופשה, הן זמן מושלם לניקוי ראש וקידום ענייני עבודה בזמן הטיסה עצמה. עם זאת, גם אלו שרוצים לעבוד מתקשים לעמוד בפני הפיתויים והסחות הדעת הרבות.

הסחות כמו שכן חופר בכיסא שליד, כיסאות לא נוחים שאינם מאפשרים פתיחת לפטופ, רעשי ילדים, פיתויים בינג' חברים במסך הטלוויזיה, הדיילות ש"מתדלקות" אותנו ביותר מידי יין או שנ"ץ יזום ונטול דאגות.

אז איך שומרים על פרודקטיביות ותפוקה בעבודה גם כשאתם באמצע טיסה לחו"ל?

הנה 8 טיפים איך להישאר ממוקדים ולהצליח לעבוד בזמן הטיסה.

1. איך למדר את השכן לכיסא?

מטבע הדברים, הקרבה לשכנינו בטיסה, יכולה להקריב קצת מהפרטיות שלנו ועל מה שאנחנו עובדים. אם אתם לא רוצים שהבחור בכיסא לידכם יצפה ויחטט עם עיניו (זה מה שבדרך כלל הם עושים) במסך הלפטופ שלכם, שקלו לרכוש מדבקת מגן פְּרָטִיּוֹת. הן מגיעות בכל הגדלים והאינצ'ים כך שאין לכם מה לדאוג.

המדבקה בעצם יוצרת השתקפות למי שמתבונן מהצד, כך שכל מה שהוא רואה זה מסך שחור בעוד אתם רואים הכל כרגיל. עם מדבקה כזו על המסך אתם יכולים להיות רגועים שאתם היחידים שצופים במידע שלכם. ישנם גם מדבקות פְּרָטִיּוֹת לסמארטפון, מדבקות לטאבלט ולכל סוגי המכשירים. 

2. החליפו לטאבלט

לאפטופ לעיתים מסורבל, גדול, מגושם וגומר סוללה מהר מאוד. לכן אולי כדאי לשקול לרכוש טאבלט בעבור הנסיעות שלכם לחו"ל. הטאבלט מקל מאוד, נוח לנשיאה וגם פחות כבד. כיום, כל מה שתעבדו עליו בטאבלט תוכלו להעביר בשנייה וחצי גם למחשב כאשר תגיעו למשרד. המידע נגיש בכל עת ועם הטאבלט תוכלו בקלות לעבוד מכל מקום ועל מסך נוח וגדול.עובדים עם טאבלט בחו

3. תכננו איזה משימות להשלים.

רצוי לקבוע משימות שדורשות פחות תשומת לב והשקעה לזמן הטיסה שלכם. כמו כן, לא בכל מטוס תיהיה לכם גישה ל-WIFI או חבילת גלישה מתאימה, על כן תכננו משימות שאינן דורשות בהכרח אינטרנט זמין. אל תסתכלו בפליאה, יש המון כאלה. אפשר לענות למיילים (להשאירם בטיוטה ובמלון לשלוח אותם בפועל), לייצר דוחות באקסל או לכתוב בוורד, להשתמש בתוכנות שאינן דורשות חיבור אינטרנטי ועוד.

בנוסף, רצוי מבעוד מועד, להשאיר לכם מס' דפי אינטרנט פתוחים על מאמרים\כתבות מעניינות שקשורות לתחומכם, להכניס את המחשב למצב שינה ולפתוח אותו במטוס כדי שתוכלו לקרוא בהנאה.

4. מה עושים עם הרעשים?

נדמה שכל הרעשים האפשריים יכולים להתרחש במטוס – מזג אוויר, רעש המנועים, ילדים או תינוקות שבוכים, חפירות השכנים וכן הלאה וכן הלאה. זה למה חשוב להשקיע בזוג אוזניות מסנני רעש, שיסייעו לכם לשמור על ריכוז ולעבוד בשקט בתוך כל הרעש. מה גם שברגע שיש עליכם אוזניות כאלה, הסיכויים ששכניכם לכיסא ינסה לשוחח איתכם פוחת.

אם אתם פחות בענייני האוזניות המאסיביות, תמיד אפשר להישאר עם האוזניות הרגילות שלכם ולהאזין בפלאפון או באייפוד למוזיקה מרגיעה בפול ווליום שתשתיק את רעשי הרגע במטוס. הנה אתר שמאפשר להוריד בחינם מוזיקה כזו – כניסה כאן.

5. להטעין כמו קינג 

אל תשכחו את הסוללה הנוספת ללפטופ שלכם, כמו שאתם מכירים אותו הוא מתעייף דיי מהר. גם מטען נייד לסמארטפון או הטאבלט זה מאסט בכל טיול בין אם עסקי או בין להנאה, זה כמו דרכון. כמובן שגם רצוי להגיע למטוס כאשר המכשירים טעונים במלואם.מטען לסמארטפון

6. רכשו גישה ל-WIFI

אז נכון שיש הרבה משימות שאין צורך בחיבור לאינטרנט, אך לעיתים (בעצם לרוב), נצטרך את החיבור לעולם כדי לעבוד בצורה טובה ומהירה יותר. כיום, רוב חברות התעופה והמטוסים כבר מציעות וייפיי זמין וכמובן בתשלום. בדקו את האופציה עם חברת התעופה ושקלו לרכוש במידה וזה משתלם לכם.

7. זהירות ממשקאות

תארו לכם שנשפכת לכם כוס קולה על הלפטופ, מה תעשו? אין לכם את האמצעים שיש בבית כדי לייבש (בטח שלא קופסת אורז) ולנקות ועד שתגיעו לטכנאי מחשבים במדינה זרה תחטפו התקף לב. הפחד הכי גדול זה מחשב שנהרס. אז כשאתם עובדים על המחשב בטיסה שימו לב לשתייה שלכם ושל השכן ליד. בכלל, בכל פעם שהדיילת מגיעה, כדאי לסגור המחשב לרגע, רק כדי לוודא שלא יתרחשו בעיות או הפתעות..

8. משמעת עצמית

זה אולי הטיפ הכי חשוב אך גם הכי קשוח לביצוע. הכי קל זה לפתוח את מסך הטלויזיה ולצפות באחד הסרטים של המטוס, או להתחיל למזוג לעצמנו ברז של יין, או אולי לשים אוזניות ולצלול לאלבום של AVICII. אז זהו, שאפשר לעשות את זה גם אחר כך. נסו לשמור על משמעת גבוהה ולהתרכז בעבודה, תחשבו על זה כשתנחתו יהיה לכם יותר זמן לבילויים, יין, מוזיקה והנאה צרופה יותר.משמעת עצמית וריכוז בזמן עבודה

9. זמן ההמראה והנחיתה

אז נכון, כשהמטוס ממריא או נוחת איננו יכולים לפתוח טאבלט או לפטופ ולכן בזמן הזה אופציה אטרקטיבית יותר היא לנסות ספר טוב או כבר להתחיל להאזין למוזיקה המרגיעה שתכניס אותנו ל- MOOD. אפשר גם לפתוח דף ולרשום את הדברים שאתם רוצים להספיק לבצע או להשלים כשתנחתו ותתמקמו ביעד שלכם.

לעבוד בזמן הטיסה זה פרק זמן מצוין שניתן לנצל כדי לסגור פינות ולהשלים משימות על מנת לפנות לעצמנו יותר זמן במדינה שנגיע אליה בין אם להנאה ובין אם לעסקים.

שכחנו משהו? יש לכם טיפ נהדר לשתף שלא צויין ברשימה? הגיבו לנו כאן למטה ונשמח להוסיפו.

שתפו עם חברים
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מציאת הטיסות הזולות ביותר

Booking.com

הצטרפו לקהילה

פעם בכמה זמן אנחנו שולחים מייל עם מידע שיכול להוזיל את החופשה הבאה שלכם

הישארו מעודכנים

שעות
דקות
שניות

על מנת לשמור, עלייך להתחבר

[ultimatemember form_id="4588"]

מה תרצה לדעת?